המונח "הוצאה לפועל" מכניס אותנו תמיד לזירה כלכלית שקשה מאד להבין בה מי נגד מי. זהו תחום סבוך עבור כל המעורבים, בין אם זה הגורם שביקש שייפתחו הליכי הוצאה לפועל במטרה לגבות חובות ובין אם זה הצד שנגדו נפתח התיק. פתיחת תיקים בהוצל”פ כוללת בתוכה לא מעט היבטים ותרחישים שעשויים לקרות, כמו התנגדות להוצאה לפועל או לחלופין סגירת התיק מסיבות שונות. במצב הדברים הזה, ההמלצה על פנייה לסיוע מקצועי של משרד עורכי דין הבקיא בתחום נראית מתבקשת.
על המורכבות שבהוצאה לפועל
קצרה היריעה מלפרט כאן באריכות את ההיבטים השונים והמגוונים של פתיחת תיקים בהוצל”פ, כמו גם את הפעולות שעשויות להתבצע במהלך ההליך או אחרי שהוא מתרחש: חקירת יכולת בהוצאה לפועל, לדוגמא, או איחוד תיקים. כל אחת מהפעולות האלה אינה פשוטה כשלעצמה לביצוע ולהתמודדות כאחד, כאשר הן מאופיינות בהתנהלות שיש לקיים מול הגורמים הרשמיים, בטפסים רבים שנדרש להגיש ולעיתים גם בסנקציות כלכליות ואחרות שמשנות את התמונה. וזה עוד בלי להזכיר את הגורמים השונים שמנסים להערים קשיים, כפי שקורה לא פעם.
פתיחת תיקים בהוצל”פ רצוי מאד שתיעשה, אם כן, באמצעות גורמים מקצועיים שיודעים את כל מה שחשוב לדעת על התחום ועל היבטיו השונים. אם הצד החייב רוצה להתכונן לקראת חקירת יכולת בהוצאה לפועל, איש המקצוע (לרוב עורך דין) יוכל בוודאי לעשות זאת ובכך לשפר את סיכויי ההצלחה של הלקוח שלו בהליך. כמובן, קיים שפע דוגמאות אחרות להבהרת הנקודה הזו.
אז איך מתחילים?
מעוניינים לדעת עוד על פתיחת תיקים בהוצל”פ? רוצים לדעת כיצד להתמודד עם התנגדות להוצאה לפועל? יש משרד עורכי דין אחד שישמח לסייע לכם – משרד עורכי הדין ש. גרוס. המשרד פועל מאז שנת 1968 ונחשב לכן לאחד הותיקים בישראל בתחום זה. הוא מתמחה בכל ההיבטים של גביית חובות ושל הליכי הוצאה לפועל, כאשר לאחרונה החלו אנשיו להעניק את השירות החיוני של גישור ושל יישוב סכסוכים – מה שעשוי לקצר תהליכים במידה ניכרת ולמנוע את הסחבת המשפטית שאיננה פשוטה, כאמור. המשרד פועל תוך היכרות מקסימלית עם התחום ויורד לפרטי הפרטים של כל מקרה.
מוזמנים לקרוא בנוסף:
שיקים חוזרים
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.