עורך דין הוצל"פ הינו הגורם המקצועי שיכול לסייע הן לחייבים והן לזכאים, במטרה להתמודד עם הליך ההוצאה לפועל, הליך שאיננו פשוט כלל וכלל. אם אתם מחפשים עו"ד הוצאה לפועל בשרון, כמו זה המוצע לכם במשרד עורכי הדין ש. גרוס, אתם בדרך הנכונה. בעזרת עורך דין זה תוכלו להתמודד עם הליכים משפטיים שונים, הקשורים לענייני הוצאה לפועל, בין אם מדובר בענייני גבייה, עיקולים, פשיטת רגל ועוד. עורך דין הוצל"פ ייצג אתכם מול בית המשפט ומול ההוצאה לפועל וידאג לשמור על כל זכויותיכם.

מה תפקידו של עורך הדין
עו"ד הוצאה לפועל בנתניה ובאזור הינו הכתובת, כאמור, שאליה יש לפנות בעניינים בהם מתנהל הליך של הוצאה לפועל. הליך זה כולל, למעשה, שני צדדים: הצד החייב, זה שחייב את הכסף והצד הזוכה – זה שחייבים לו את הכסף. עורך דין הוצל"פ יכול לייצג את כל אחד מהצדדים. הוא יכול לייצג את החייב, זה שהוצא נגדו שטר חוב, או לייצג את הזוכה, כלומר, זה שמוציא את שטר החוב המופנה אל החייב. עו"ד הוצאה לפועל בשרון או בכל מקום אחר יכול גם לייצג צד שלישי בתהליך, במידה וישנו רכוש, נכסים כלשהם או כספים, המוחזקים על ידי צד ג' ונתבעים על ידי הזוכה.

מול החייב – כשמדובר בייצוג הצד החייב, מסייע עורך הדין מטעמו של החייב לפרוע את החובות, בהתאם ליכולתו הכלכלית של החייב ועל פי הכנסתו. הוא יכול גם לפעול לביטול שטר החוב ולטעון טענות שונות המאפשרות לו ליישם זאת. עורך דין הוצל"פ יכול גם לפעול לביצוע איחוד תיקים, כלומר איחוד כל החובות המופנים אל החייב וכן גם להטיב את תנאיו של החייב, תוך התייחסות לכל המגבלות החלות עליו בעקבות הליך ההוצאה לפועל (איסור יציאה מהארץ וכדומה).

מול הזוכה – כשמדובר בייצוג הצד הזוכה, מסייע עו"ד הוצאה לפועל לזוכה בנתניה ובאזור, לקבל את הכספים שחייבים לו ועושה זאת בעזרת הליכים שונים, כמו למשל עיקול של מקרקעין, עיקול של מיטלטלין ועוד. עו"ד הדין יכול גם לפעול במסגרת הליכים נוספים, אותם הוא מגיש כנגד החייב, כמו למשל הגבלות למיניהן, צווי מאסר ועוד. כל זאת כדי להקשות על החייב ולקדם את הליך הסדרת החוב.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.