משרד ש. גרוס חברת עורכי דין מתמחה בין השאר בתחומי משכון וכינוס נכסים. המשרד הוקם בשנת 1968, ועם השנים הוקמו בו מחלקות חדשות כמו מחלקת גישור. המשרד מציע שירותים משפטיים ברמה גבוהה במגוון נושאים ותחומים, ביניהם סיוע לחייבים בהסדרת חוב לנושים שונים, לרבות בנקים ורשויות מקומיות, ייצוג זוכים – גביית חובות, ניהול הליכים בהוצאה לפועל, פש"ר, מימוש משכונות ומשכנתאות ועוד.

הליכי משכון וכינוס נכסים
משרד ש. גרוס חברת עורכי דין מייצג בנקים למשכנתאות ומגוון נושים מסחריים, וצוות המשרד מלווה את לקוחותיו בהליכי משכון וכינוס נכסים, מעניק ייעוץ משפטי בכתיבת ובעריכת הסכמים מסחריים הכוללים רישום שעבוד כדי להבטיח הגנה ללקוח ולהבטיח התחייבויות כספיות או הלוואות. כמו כן, המשרד מתמחה במימוש נכסים משועבדים.
המשרד מציע גם סיוע לחייבים בהסדרת חובות – השירות מיועד ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. חשוב לדעת כי משרד ש. גרוס חברת עורכי דין פועל למנוי כונס נכסים מטעם הלקוח אותו הוא מייצג, במסגרת הליכי המימוש. הליכי משכון וכינוס נכסים מתנהלים בלשכת ההוצאה לפועל ובבית המשפט המחוזי, לעתים הדיון המשפטי מתנהל בבית המשפט עליון.

ייצוג זוכים – גביית חובות
משרד ש. גרוס חברת עורכי דין מציע צוות מקצועי, מוכשר ומיומן בהליכי מימוש נכסים. עד היום טיפל המשרד במאות תיקים למימוש נכסים, וכמו כן הצוות מיומן בייצוג זוכים, הכולל גביית חובות המגיעים להם בהתאם להחלטת בית המשפט או על פי הנקבע בהוצאה לפועל.

חשוב לדעת כי כונס נכסים ממונה על ידי בית המשפט במסגרת הליכים משפטיים שונים כדי לבצע את פעולת הכינוס. במסגרת הליכי הוצאה לפועל יש לעתים למנות כונס נכסים בעיקר במקרים כמו פשיטת רגל או במקרים של סעד זמני בהליך אזרחי.

בהליכי הוצאה לפועל יש לכונס הנכסים תפקיד חשוב ומהותי הכולל איתור, ניהול ומכירת נכסי החייב כדי לפרוע את חובותיו לנושים. כונס נכסים מטעם בית משפט עוסק באיתור נכסי החייב, אך הוא אינו מטפל בתפיסתם. כונס נכסים מטעם בית המשפט הוא למעשה שליח מטעם בית המשפט, והוא עושה כדברו ונמצא תחת פיקוחו.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.