הליך פשיטת רגל, או בקיצור פש"ר, הוא תהליך מורכב. מעבר לבירוקרטיה הכרוכה בכך,  מדובר במטען רגשי עצום שמלווה בנטל כלכלי כבד, עד שלעתים נראה שמדובר בבור שלא ניתן לצאת ממנו ולא מצליחים לראות את האור שבקצה המנהרה. אולם כיום, כשהרפורמה של הליכי פש"ר כבר מיושמת, ניתן לקבל הפטר מחובות ולפתוח פרק חדש בחיים. כדי לעשות את זה במהירות ובלי בזבוז כספים מיותר, מומלץ לפנות לעורך דין שמתמחה בענייני ייצוג חייבים בפש"ר.
במשך תקופת הליכי הפש"ר, מעכבים את כל ההליכים בכל התיקים המתנהלים נגד החייב ומבוטלים הליכים כמו עיקולי משכורות ובנקים, הגבלות על רישיון נהיגה וזאת באופן מיידי עם הגשת הבקשה לקבל צו כינוס. בעת פתיחת תיק מתבצעת חקירת יכולת בהוצאה לפועל. זהו אינטרס של החייב אם הוא רוצה להוכיח שאין ביכולתו לעמוד בתשלום החוב ולהתקדם לעבר הליך פשיטת רגל, שיגן עליו מפני נושיו. לכן חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין מומחה בכל מה שקשור לייצוג חייבים בפש"ר, ויוכל לדאוג לאינטרסים של החייב.
החייב מוכרח להתייצב בכל מקרה של חקירת יכולת בהוצאה לפועל, על מנת שהרשויות לא יראו בו כמי שמנסה להשתמט מתשלום החובות ואז יהיה ניתן להטיל עליו מגבלות שונות, מעיקול חשבונות דרך צו עיכוב יציאה מהארץ ובמקרים מסוימים אפילו מאסר.
עורך דין ייצוג חייבים בפש"ר ידע כיצד לסייע לחייב ולמנוע או לעכב נגדו הגבלות לפי תעסוקתו. למשל, אדם המועסק כנהג חייב להחזיק ברישיון נהיגה על מנת להמשיך להתפרנס. עורך הדין יבקש עבורו עיכוב הליכים בנוגע להגבלת רישיון הנהיגה שלו, שכן יכולתו לפרוע את החוב תלויה בכך שיהיה לו רישיון נהיגה בתוקף. אם מדובר בנהג מונית, אוטובוס או משאיות תובלה ורישיון הנהיגה יישלל ממנו, לא תהיה לו כל הכנסה והדבר למעשה יהיה בניגוד לאינטרס של הנושים.
מכיוון שמדובר בנושא כל כך רגיש וסבוך, מומלץ שתפנו לעורך דין מומחה בתחום ייצוג חייבים בפש"ר, שבקיא בנבכי ההוצאה לפועל על כל האפשרויות המשפטיות הכרוכות בכך. עורך דין מומלץ במיוחד הוא עו"ד שי גרוס, שישמח לעמוד לרשותכם ולהביא בפניכם את כל האפשרויות העומדות בפניכם. פנו לצוות המשרד עוד היום, זהו הצעד הראשון בדרך ליציאה שלכם מהסחרור הכלכלי והחובות.
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.